Sortieren nach:
  • -
    Rez. von Christina Rothen, Pädagogische Hochschule Bern
    • Wasmuth, Helge: Fröbel’s Pedagogy of Kindergarten and Play. Modifications in Germany and the United States, London 2020
  • -
    Rez. von Ana Maria Spariosu, History and Civilization, European University Institute
    • Kosuch, Carolin: Anarchism and the Avant-Garde. Radical Arts and Politics in Perspective, Leiden 2019
  • -
    Rez. von Alfons Söllner, Institut für Politikwissenschaft, Technische Universität Chemnitz
    • Arendt, Hannah: The Modern Challenge to Tradition. Fragmente eines Buchs, hrsg. v. Barbara Hahn, Ingo Kieslich, James McFarland, Ingeborg Nordmann, Göttingen 2018
  • -
    Rez. von Daniel Monninger, SFB/TRR "Dynamiken der Sicherheit", Philipps-Universität Marburg
    • Bänziger, Peter-Paul; Suter, Mischa (Hrsg.): Histories of Productivity. Genealogical Perspectives on the Body and Modern Economy, London 2016
  • -
    Rez. von Patrick Bühler, Pädagogische Hochschule, Fachhochschule Nordwestschweiz
    • Herzog, Dagmar: Cold War Freud. Psychoanalysis in an Age of Catastrophes, Cambridge 2017
  • -
    Rez. von Claudia Baumann, Global and European Studies Institute, University of Leipzig
    • Werner, Anja: The Transatlantic World of Higher Education. Americans at German Universities, 1776-1914, Oxford 2013
  • -
    Rez. von Marianne Zepp, Heinrich-Böll-Stiftung, Tel Aviv
    • Gerund, Katharina; Paul, Heike (Hrsg.): Die amerikanische Reeducation-Politik nach 1945. Interdisziplinäre Perspektiven auf "America's Germany", Bielefeld 2015
  • -
    Rez. von Cord Arendes, Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg
    • Norwood, Stephen H.: The Third Reich in the Ivory Tower. Complicity and Conflict on American Campuses, Cambridge 2009
Seite 1 (8 Einträge)